Кононец Наталія Василівна, Горда Ірина Михайлівна ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
RBL :: Ваша первая категория :: Ресурсно-орієнтоване навчання у вищій школі: проблеми, досвід, перспективи
Сторінка 1 з 1
Кононец Наталія Василівна, Горда Ірина Михайлівна ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
Наталія Василівна Кононец
кандидат педагогічних наук, викладач-методист, Аграрний коледж управління і права Полтавської державної аграрної академії, natalkapoltava@ukr.net
Ірина Михайлівна Горда
старший викладач кафедри вищої математики і логіки, Полтавська державна аграрна академія, ira.gorda@rambler.ru
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
кандидат педагогічних наук, викладач-методист, Аграрний коледж управління і права Полтавської державної аграрної академії, natalkapoltava@ukr.net
Ірина Михайлівна Горда
старший викладач кафедри вищої математики і логіки, Полтавська державна аграрна академія, ira.gorda@rambler.ru
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ РЕСУРС ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
Електронний посібник – це універсальний гіпермедійний засіб інтерактивного навчання, матеріал якого розширює межі підручника, містить додаткові, найновіші та довідкові відомості, викладені у компактній формі гіпертекстового середовища [1]. І. В. Роберт визначає електронний посібник як інформаційну систему (її програмну реалізацію) комплексного призначення, що забезпечує за допомогою єдиної комп'ютерної програми, без звертання до паперових носіїв інформації, реалізацію дидактичних можливостей засобів ІКТ у всіх ланках дидактичного циклу процесу навчання: постановку пізнавального завдання; представлення змісту навчального матеріалу; організацію застосування первинних отриманих знань (організацію діяльності по виконанню окремих завдань, у результаті якої відбувається формування наукових знань); зворотний зв'язок, контроль діяльності; організацію підготовки до подальшої навчальної діяльності (задання орієнтирів для самоосвіти) [2].
Розроблений нами електронний посібник (ЕП) з предмета «Вища математика» є сучасним дидактичним ресурсом для організації навчального процесу і призначений для самостійного вивчення дисципліни студентами коледжів, академій та університетів. Головне вікно посібника зображено на рисунку:
ЕП є посібником локального типу, який для повноцінного функціонування потрібно скопіювати на комп’ютер. Для цього потрібно скопіювати папку «EBook ВИЩА МАТЕМАТИКА».
Для запуску ЕП в папці «EBook ВИЩА МАТЕМАТИКА» потрібно запустити файл «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
Електронний посібник, запропонований Вашій увазі, містить такі сторінки:
Перелік лекцій, Лекції з дисципліни «Вища математика», Практичні заняття з дисципліни «Вища математика», Інформаційні ресурси.
Блок системи керування ЕП
Блок системи керування включає наступні елементи:
Рис. 3. Блок системи керування
1. Пошук інформації на сторінці ЕП та в ЕП у цілому:
2. Друк інформації з ЕП:
3. Збереження поточної сторінки на диск:
4. Експорт поточної сторінки ЕП у текстовий процесор Microsoft Word.
5. Зміну розмірів робочого вікна ЕП:
6. Рядок стану та кнопку Назад
7. Смугу прокрутки
Лекційний блок
Сторінка Лекції з дисципліни «Вища математика». Лекційний блок містить 25 тем лекцій, передбачених програмою
Блок практикуму
Сторінка Практичні заняття з дисципліни «Вища математика» містить завдання практичних робіт до тем курсу із короткими методичними вказівками щодо виконання, приклади розв’язаних задач для зразка.
Сторінка Інформаційні ресурси
КОНТЕКСТНИЙ ПОШУК:
Розроблений нами електронний посібник (ЕП) з предмета «Вища математика» є сучасним дидактичним ресурсом для організації навчального процесу і призначений для самостійного вивчення дисципліни студентами коледжів, академій та університетів. Головне вікно посібника зображено на рисунку:
ЕП є посібником локального типу, який для повноцінного функціонування потрібно скопіювати на комп’ютер. Для цього потрібно скопіювати папку «EBook ВИЩА МАТЕМАТИКА».
Для запуску ЕП в папці «EBook ВИЩА МАТЕМАТИКА» потрібно запустити файл «ВИЩА МАТЕМАТИКА»
Електронний посібник, запропонований Вашій увазі, містить такі сторінки:
Перелік лекцій, Лекції з дисципліни «Вища математика», Практичні заняття з дисципліни «Вища математика», Інформаційні ресурси.
Блок системи керування ЕП
Блок системи керування включає наступні елементи:
Рис. 3. Блок системи керування
1. Пошук інформації на сторінці ЕП та в ЕП у цілому:
2. Друк інформації з ЕП:
3. Збереження поточної сторінки на диск:
4. Експорт поточної сторінки ЕП у текстовий процесор Microsoft Word.
5. Зміну розмірів робочого вікна ЕП:
6. Рядок стану та кнопку Назад
7. Смугу прокрутки
Лекційний блок
Сторінка Лекції з дисципліни «Вища математика». Лекційний блок містить 25 тем лекцій, передбачених програмою
Блок практикуму
Сторінка Практичні заняття з дисципліни «Вища математика» містить завдання практичних робіт до тем курсу із короткими методичними вказівками щодо виконання, приклади розв’язаних задач для зразка.
Сторінка Інформаційні ресурси
КОНТЕКСТНИЙ ПОШУК:
Список використаних джерел
1. Кононец Н. В. Методичні рекомендації щодо створення електронних посібників для викладачів вищих аграрних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец. – 80 Min / 700 MB. – Немішаєве : Науково-методичний центр аграрної освіти, 2012. – (Бібліотека АКУП) – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM) ; 12 см. – Систем. вимоги: Pentium ; 32 Mb RAM ; Windows 95, 98, 2000, XP ; MS Word 97-2003. – Назва з контейнера.
2. Роберт И. В. Толковый словарь терминов понятийного аппарата информатизации образования / И. В. Роберт, Т. А. Лавина. – М. : ИИО РАО, 2006. – 88 с.
2. Роберт И. В. Толковый словарь терминов понятийного аппарата информатизации образования / И. В. Роберт, Т. А. Лавина. – М. : ИИО РАО, 2006. – 88 с.
Схожі теми
» Кононец Наталія Василівна КОНЦЕПЦІЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН КОМП’ЮТЕРНОГО ЦИКЛУ В АГРАРНИХ КОЛЕДЖАХ
» Горда Тетяна Михайлівна ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ I-II РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
» Пічугіна Ірина Сергіївна СУЧАСНИЙ СТАН НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
» Ланова Ірина Вікторівна ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «КОМП’ЮТЕРНЕ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО»
» Цехош Наталія Олексіївна ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «РЕСТОРАННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ»
» Горда Тетяна Михайлівна ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ I-II РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
» Пічугіна Ірина Сергіївна СУЧАСНИЙ СТАН НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
» Ланова Ірина Вікторівна ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «КОМП’ЮТЕРНЕ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО»
» Цехош Наталія Олексіївна ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «РЕСТОРАННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ»
RBL :: Ваша первая категория :: Ресурсно-орієнтоване навчання у вищій школі: проблеми, досвід, перспективи
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі