Маслюченко Юлія Анатоліївна Стеценко Надія Миколаївна ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА MOODLE ЯК ЗАСІБ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
RBL :: Ваша первая категория :: Ресурсно-орієнтоване навчання у вищій школі: проблеми, досвід, перспективи
Сторінка 1 з 1
Маслюченко Юлія Анатоліївна Стеценко Надія Миколаївна ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА MOODLE ЯК ЗАСІБ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Юлія Анатоліївна Маслюченко
Студентка факультету фізики, математики та інформатики
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
umaslucenko@gmail.com
Стеценко Надія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент
ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА MOODLE ЯК ЗАСІБ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Студентка факультету фізики, математики та інформатики
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
umaslucenko@gmail.com
Стеценко Надія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент
ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА MOODLE ЯК ЗАСІБ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
З активним плином часу суспільство ставить все нові і нові вимоги, особливо перед системою освіти. Наявність мережі Інтернет та веб-сайтів дала змогу використовувати їх з метою покращення процесу та результатів навчання. Поняття дистанційного навчання на сьогоднішній день вже не є новим і більшість навчальних закладів України налагоджують та удосконалюють системи дистанційного навчання для своїх студентів на різних платформах. Для Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини такою платформою є Moodle.
Середовище Moodlе є безкоштовним і слугує для управління навчанням та дистанційного звʼязку між викладачами та студентами. Електронна адреса сайту: http://dls.udpu.org.ua. Незареєстровані користувачі зможуть побачити зліва зверху емблему університету та точний час, справа – календар, анонси подій та навігація по сайту. Вони можуть переглянути ієрархічну структуру даних, а саме: перелік факультетів, кафедр, навчальних дисциплін, які викладає окрема кафедра і для кожної дисципліни – її викладачі та мета курсу.
Для зареєстрованих користувачів доступні форуми, анонси новин та майбутніх подій, календар, на якому для студентів помічені кінцеві терміни здачі завдань з того чи іншого предмету. У кожного студента є своя персональна сторінка, на якій зліва розміщені категорії курсів, розділені по факультетах, а справа – персональні дані, час і дата останнього входу, особисті повідомлення і т.д. У розділі «Мої курси» розміщено перелік навчальних дисциплін, до яких він прикріплений. Для кожної навчальної дисципліни існує окрема сторінка, на якій викладач розміщує інформацію для опрацювання та завдання для перевірки навчальних досягнень. На сайті також є журнал оцінок, у якому викладач виставляє оцінки за навчальну діяльність і студент може переглянути оцінки, отримані як за окремий вид діяльності, так і загальну суму балів, отриманих за всі види діяльності. Після вивчення курсу викладачі зазвичай відкріплюють студентів, що вже опрацювали цей матеріал і приєднують нових студентів.
Весь навчальний матеріал з кожного предмету структурований за модулями та темами, у кожній з яких міститься лекційний матеріал, план семінарських та практичних занять, інструкція до виконання лабораторних робіт, список літератури для успішного опрацювання теми та поточний і підсумковий контроль. Види завдань для тестування різноманітні: вибір однієї чи кількох правильних відповідей, встановлення відповідностей або ж вільна відповідь. Типи оцінювання теж можуть бути різними, за бажанням викладача: обмежена чи необмежена кількість спроб, наявність однієї оцінки при єдиній спробі або ж краща оцінка при можливості кількох спроб.
Особливістю розробки тестів є те, що після їх проходження можна переглянути, на які питання були дані правильні чи неправильні відповіді, а також побачити, яка саме відповідь є правильною. Це є досить зручним для поточного контролю, адже студенти мають змогу визначити, на які питання теми їм варто звернути увагу. Підсумкові тести є доступними лише певний час, наприклад кілька годин, мають зазвичай одну спробу і обмеження в часі у кілька хвилин, залежно від кількості питань.
У процесі перевірки викладачами робіт студентів, вони можуть залишати коментарі стосовно роботи чи відправити завдання для доопрацювання. Для студентів досить зручним є наявність персональної сторінки, яка містить не тільки особисту інформацію, а й місце для збереження навчальних робіт як чернеток, без відправлення на перевірку. Розміщуючи завдання, викладачі зазвичай пишуть короткі методичні рекомендації для їх виконання: бажаний обсяг відповіді, тощо.
Середовище Moodle корисне не лише як засіб навчання студентів заочної форми навчання, а і як підтримка очної форми навчання. Для студентів стаціонару зручно користуватися, розміщеним у системі дистанційного навчання матеріалом, який виноситься на самостійне опрацювання (з окремих предметів – це дві третини від усього обсягу дисципліни). Важливим є те, що для кращого засвоєння навчального матеріалу є можливість працювати у зручному темпі. Дистанційне навчання дає змогу студентам у будь-який час і з будь-якого місця, де є покриття Інтернет, не лише мати доступ до навчальних матеріалів, а й отримувати професійну допомогу викладачів та методистів. Електронна освіта із наявністю різноманітних відеоматеріалів, презентацій, рисунків урізноманітнює навчання і робить його захоплюючим пізнавальним процесом.
Схожі теми
» Грубська Юлія Віталіївна МЕДІАТЕКСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ ПРАВОЗНАВЧОГО СПРЯМУВАННЯ
» Дрібна Дарія Сергіївна КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
» Рівна Світлана Анатоліївна РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ХІМІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
» Гупка-Макогін Надія Ігорівна , ЕТАПИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
» Соснова Валентина Анатоліївна РЕСУРСНООРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
» Дрібна Дарія Сергіївна КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
» Рівна Світлана Анатоліївна РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ХІМІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
» Гупка-Макогін Надія Ігорівна , ЕТАПИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АУДІЮВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
» Соснова Валентина Анатоліївна РЕСУРСНООРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
RBL :: Ваша первая категория :: Ресурсно-орієнтоване навчання у вищій школі: проблеми, досвід, перспективи
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі